فروش و نقش بسته بندی در فروش-تهران اردیبهشت ۹۴

برگزاری اولین کنفراس گروه با نام فروش و نقش بسته بندی در فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ در یکی از واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی     تهران. این کنفرانس با حضور تعدادی از تولید کنندگان، مدیران بانک ها و دانشجویان رشته های بازاریابی  و تبلیغات به صورت رایگان و با همکاری گروه  علمی تخصصی صنعت چاپ ایران     برگزار شد.

هدف از برگزاری این کنفرانس بالا بردن سطح آگاهی شرکت کنندگان با بسته بندی، نقش آن در ارتقاء کیفی و فروش محصولات و نقش بسته بندی مناسب در صادرات بود تا بتوانند راه کارهای مناسبتری را اتخاذ کنند.

در این کنفرانس به موضوعات نقش بسته بندی در فروش و فروش در دوبخش جدا پرداخته شد. آقای بیداویسی در بخش فروش سخنرانی نمودند و آقای موسوی در بخش نقش بسته بندی در فروش مطالبی را برای شرکت کنندگان بیان نمودند.  همچنین این دو سخنران در پایان این کنفرانس به سوالات افراد شرکت کننده پاسخ دادند.

.گزارش تصویری واز این کنفرانس را در همین قسمت برای شما آماده کرده ایم

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *