نیروی تازه دادن به برند برای جلب توجه علاقه‌مندان به گیاهخواری

با تمرکز بر جشن میوه‌ها، هویت جدید برند و بسته‌بندی نشانگر خوراکی رنگارنگ و متنوع، آزادی و خلاقیت در دنیای گیاهان است.

بسته‌بندی طراحی مجدد, بسته بندی

بسته‌بندی طراحی مجدد شده برای دوستداران گیاهخواری، دارای گرافیکی است که عمق طعم غذاها است و الهام‌بخش مصرف‌کنندگان برای امتحان طعم‌های جدید. به‌کارگیری رنگ‌های زیبای آب رنگی و تصویرسازی‌های جذاب از محتویات، بسته را هم جذاب کرده است و هم خوشمزه!

مدیر خلاقیت شرکت Kate Marlow می‌گوید:« هدف ما از طراحی، خلق بسته‌بندی‌ای بود که مسرت‌بخش و رنگی باشد و نشانگر این فرض که گیاهخواری بسیار متنوع و دارای جذابیت‌های خاص خود است. خود محتویات نیز الهام‌بخش رنگ‌های جذاب و الگویی برای تصویرسازی بودند.»

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *