● شش راهکار موفقیت در بازاریابی موبایلی

                                          همه ما شاهد محبوبیت روز افزون متخصصین بازاریابی موبایلی بوده ایم،  اما هنوز انقلاب واقعی در این صنعت شروع نشده است.  هزینه هایی که صرف بازاریابی موبایلی  می شوند حتی نزدیک به هزینه لازم، ...

1393/02/08

ادامه...

● نکته‌های كليدي از بازاریابی در صنعت چاپ

پیش‌زمینه‌های موفقیت همه شرکت‌ها در صنعت چاپ برای موفق عمل کردن به استراتژی بازاریابی نیاز دارند. این استراتژی فرآیند طراحی و مدیریت توسعه، قیمت‌گذاری، تبلیغات و ارایه خدمات به یک گروه مشخص از مشتریان را شامل می‌شود. با این تفکر تمام کسانی ...

1392/06/15

ادامه...

● موفقیت ایده‌های متفاوت و جسورانه در بازاریابی

با وجودی که رقابت در بازار صنایع غذایی این روزها بیش از گذشته است، شرکت «نودی» که تولیدکننده آبمیوه‌های طبیعی است، به کمک ایده‌های متفاوت و خلاقانه خود (حتی در میان رقبای بزرگ) توانسته مسیر پیشرفت را در پیش بگیرد. موقعیت کسب و‌کار جیمز ...

1392/06/15

ادامه...

● مهارتهای بازرگانی بین الملل

علیرغم پیشرفتهای فراوان در زمینه بازرگانی داخلی و بین المللی، هنوز بسیاری از مراکز تخصصی در این رشته، از تشریح کامل نقطه آغاز و انجام مراحل آموزش عملیات بازرگانی بازمانده اند و در نتیجه کارآموزان این رشته تخصصی نمی دانند که آموزشهای حرفه ...

1392/06/15

ادامه...

● مديريت بازاريابي در سازمان‌هاي بين‌المللي

همه مي‌دانيم كه در عصر جهاني شدن زندگي مي‌كنيم. فناوري دنيا را كوچك‌تر و آدم‌ها و فرهنگ‌ها را به يكديگر نزديك‌تر كرده است. اين يعني افراد داراي فرهنگ‌هاي مختلف براي انجام كارهايشان يكديگر را پيدا كرده و با هم ارتباط بيشتري برقرار مي‌كنند. اين ...

1392/06/15

ادامه...

● عوامل شکست بازاریابی

شکست" نقطه ی مقابل "موفقیت" نیست. ترجیحاً باید اظهار داشت که بهتر است نقطه ی متضاد موفقیت را عواملی نظیر بی تفاوتی و سهل انگاری در نظر بگیریم چراکه بی تفاوتی و بی مسئولیتی می تواند ما را در جاده توهم و بی میلی قرار دهد. در این شرایط بیهوده تلاش ...

1392/06/15

ادامه...

● دست نوشته ای از یک مشاور بازاریابی

تجربه ای که در این مدت کسب کردم به اینگونه است که مخاطبان ما بطور کلی به سه دسته تقسیم می شوند: ۱) مدیران عامل و صاحبان کسب و کاری که بدنبال اطلاعات بیشتر در مورد بازاریاب و به بدنبال آن، کشف راهی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود هستند. ۲) ...

1392/06/15

ادامه...

● چه زمان هزینه بازاریابی را قطع می کنیم؟

هنگامی که اقتصادی جهانی رو به آشوب می گراید، اولین حرکت در ذهن فعالان بازار این است که با بازاریابی که هزینه بالایی دارد، چه باید کرد و چه قدر هزینه به بازاریابی اختصاص دهیم. اما در پس ذهن تمام فعالان، این ذهنیت نقش بسته است که چه قدرت می توان ...

1392/06/15

ادامه...

● چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟

شروع فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری همیشه با مطالعات و برنامه ریزی های علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از آغاز به تولید فعالیت های گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار انجام می شود. همچنین در صورتی ...

1392/06/15

ادامه...

● چگونه مشتریان از شما بیشتر می خرند و محصولات شما را به دیگران معرفی می کنند؟

برای موفقیت در فروش بیشتر می بایست فرآیند خرید تا آنجا که ممکن است ساده سازی شود و سعی کنیم برنامه بازاریابی ما بر حواس ۵ گانه مشتری تاثیر بگذارد. همچنین می بایست در پیام بازاریابی خود بر نتایجی که محصولات و یا خدمات ما ایجاد می کند تمرکز کنیم. ...

1392/06/15

ادامه...

    
صفحه 1 از 3First   Previous   [1]  2  3  Next   Last   
رفتن به صفحه:   برو 

   

 

 

 

 

 

 

   
            
 
روزنامه رسمی کشور