● چگونه کمتر کار کنیم و درآمد بیشتری داشته باشیم؟

امروزه در کسب و کار متحمل فشار کاری زیادی هستیم. ساعات طولانی به کار می پردازیم و معمولاً بسیاری از کارها در شرکت وابسته به تصمیم ماست. در این شرایط بنظر می رسد کارها کند پیش می رود و بهره وری لازم نیز حاصل نمی شود. در ذهن بسیاری از ما جا افتاده ...

1392/06/15

ادامه...

● چالش های شرکت ها در مواجهه با مشاور بازاریابی

آنچه مهم است این که این اشخاص باید بدانند که بازاریابی یک فرآیند است که جز در قالب شناخت دقیق کسب و کار آنها و آنالیز دقیق مخاطبانشان و ارائه یک برنامه اختصاصی برای کسب و کارشان ره به جایی نخواهد برد. برنامه بازاریابی برای یک کسب و کار همانند ...

1392/06/15

ادامه...

● تمرکز بر بازار هدف کوچک / افسون بازاریابی چریکی

خوشبختانه مقاله (فروش ۱۰۴ آپارتمان در ۴ ساعت با استفاده از بازاریابی چریکی) با استقبال بسیار خوب شما دوستان و مخاطبان عزیز روبرو شد. به همین خاطر برآن شدیم نکات مطرح شده در آن را کمی موشکافانه تر بررسی نماییم. یکی از مفاهیمی که بارها و بارها ...

1392/06/15

ادامه...

● برنامه ریزی بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی (Marketing Plan) برای موفقیت بازاریابی حیاتی است . این طرح ها به مغز متفکر شرکت ها و گروه های بازاریابی در فرآیند بازاریابی کمک می کنند ، بدین معنی که چه چیزی می بایست به دست آید و ما قصد داریم که چگونه آن را به دست آوریم ...

1392/06/15

ادامه...

● بازاریابی یا مارکتینگ

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing)‏ به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است. ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید.. تعریف لغت نامه‌ای ...

1392/06/15

ادامه...

● بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی، عرصه ای جدید در تحقیقات بازاریابی می باشد که به مطالعه و بررسی پاسخ موثر، آگاهانه و حسی-حرکتی مصرف کنندگان (مشتریان) به محرکهای ایجاد شده توسط ابزارهای بازاریابی می پردازد. محققان از تکنولوژی هایی مانند FMRI (تکنولوژی عکسبرداری ...

1392/06/15

ادامه...

● بازاریابی صنعتی

بازاریابی نوین سه رکن اساسی دارد: پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می کند؟ رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد مخاطب: افرادی هستند که علاقه مند به محصولات و یا خدمات شما هستند. در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان ...

1392/06/15

ادامه...

● بازاریابی دهان به دهان word of mouth

با وجود ابزارهای مختلف بازاریابی که همه روزه در سطح جهان معرفی می شود باز هم تا کنون هیچ یک از ابزارها به قدرتمندی بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth marketing or WOM Marketing) نیست. کمی با خود فکر کنید. وقتی توصیه ای را راجع به یک محصول ...

1392/06/15

ادامه...

● بازاریابی در دوران رکود اقتصادی

طی چند دهه گذشته که دوران رشد و شکوفایی اقتصاد آمریکا به شمار می‌رفت، بازاریابان فراموش کرده بودند که افزایش فروش تنها از طریق تبلیغات هوشمندانه و جذاب ارائه کردن محصولات میسر نخواهد شد. میزان خرید مردم به میزان درآمد قابل تصرف آنها، اطمینان ...

1392/06/15

ادامه...

● بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی پارتیزانی (به انگلیسی: Guerilla Marketing)‏ روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین تبلیغاتی گاه به گونه‌ای طرح می شود که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است و شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی ...

1392/06/15

ادامه...

    
صفحه 2 از 3First   Previous   1  [2]  3  Next   Last   
رفتن به صفحه:   برو 

   

 

 

 

 

 

 

   
            
 
روزنامه رسمی کشور