اخباراخبار چاپ

امضای قراردادنامه بین اتحادیه چاپ خانه‌داران تهران و موسسه آموزش عالی علوم فنون تهران

به گزارش سپی به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران؛ تفاهم نامه همکاری آموزشی میان اتحادیه چاپخانه داران و موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران، به امضای احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران و دکتر طاهر شاهین، رئیس موسسه آموزش عالی رسید و برای اجرای دوره های مرتبط به دکتر منصوری، مشاور آموزش اتحادیه چاپخانه داران تهران، ابلاغ و سپرده شد.

این تفاهم نامه به منظور تشکیل نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و نیز سایر دوره های تخصصی مورد لزوم جهت به روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان، کارشناسان و مدیران این صنعت  امضا می شود.

برگزاری نخستین دوره MBA و و DBA تخصصی

دکتر رضا منصوری، مشاور آموزش اتحادیه چاپخانه داران تهران در رابطه با تفاهم نامه همکاری آموزشی میان اتحادیه چاپخانه داران و موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران گفت: همان طور که آگاه شدید؛ با دستور رئیس محترم اتحادیه چاپخانه داران تهران، تفاهم‌ نامه همکاری آموزشی با یکی از موسسات معتبر و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی به امضا رسید.

منصوری ادامه داد: به موجب این تفاهم نامه، به زودی نخستین دوره MBA و و DBA تخصصی شروع و نام نویسی برای آن از ۱۵ تیرماه جاری، آغاز می شود. البته افرادی که از قبل ثبت نام کردند، نیاز به نام نویسی دوباره ندارند و فقط کسانی که پیش از این، ثبت نام نکرده بودند می‌ بایست در زمان اعلام شده نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، طول دوره یادشده، ۳۲۰ ساعت خواهد بود که بخشی از آن حضوری و بخش دیگر به صورت برخط (آنلاین) خواهد بود. شهریه این دوره، ۳۰ الی ۳۵ میلیون تومان تعیین شده است و گواهینامه معتبر نیز به وسیله وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی در پایان دوره برای شرکت کنندگان، صادر می‌ شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا