اخباراخبار چاپ

ثبت نام در اتحادیه چاپخانه داران…

به گزارش سپی و به نقل از چاپ نشر آنلاین، احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین اظهار داشت: فراخوان ثبت نام در انتخابات اتحادیه چاپخانه داران تهران از امروز، ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز شده است. همکاران گرامی تا نهم تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه وزارت صمت در این رویداد مهم صنفی ثبت نام کنند. زمان برگزاری انتخابات نیز حداقل تا چهارماه آینده خواهد بود که متعاقباً از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در دوره های گذشته که ثبت نام از طریق اتحادیه انجام می شد، شائبه هایی در رابطه با کم کاری یا عدم اطلاع رسانی دقیق از سوی اتحادیه مطرح می شد. به همین علت امسال ترجیح دادیم تا این فراخوان و ثبت نام با هزینه اتحادیه اما از طریق سایت صنعت، معدن و تجارت انجام بپذیرد.

بیشتر بخوانید: مشکلات واردات کاغذ با حمایت از تولید

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران در رابطه با شرکت خود در انتخابات آتی اظهار داشت: بنده حتماً در این انتخابات شرکت خواهم کرد؛ چراکه همان قانون که می گوید دو دوره ای ها اجازه شرکت در انتخابات را ندارند، با تبصره ای مشارکت بنده را مجاز اعلام کرده است.

ابوالحسنی تصریح کرد: ما برای دستیابی به اهدافی که در اتحادیه دنبال می کنیم و همچنین برای رسیدن به نقطه مطلوب در صنعت چاپ که همه صنف خواهان آن هستند برای شرکت در انتخابات به گونه ای تیم منسجم و یکپارچه ای را چیده ایم که حتی اعضای علی البدل آن مشخص هستند و درصورت رد صلاحیت یک یا دو نفر از کاندیدها به هر دلیلی، افراد جایگزین را برای مشارکت در انتخابات درنظر گرفته ایم. این برنامه تنها به دلیل دستیابی به موفقیت بیشتر همچون دوره گذشته در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه هیئت مدیره فعلی اتحادیه چاپخانه تهران به آن دست یافته است جز با همدلی و مشارکت یکپارچه همه اعضای صنف شریف چاپ اتفاق نیافتاده است. امیدواریم که در انتخابات پیش رو با مشارکت همدلانه و یکدلانه شاهد اتفاقات خوبی برای صنعت چاپ باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا