اخبار چاپ

خلاصه‌ای از دوره تخصصی چاپ و بسته‌بندی در مشهد.

در رویداد اخیر گروه سپی با همکاری مجتمع چاپ بسته‌بندی هودیس پارس تهران، دوره‌ای با محوریت تکنیک‌های مختلف در چاپ و فروش بازاریابی و هوش مصنوعی در گرافیک به اجرا درآوردن.

به ‌مناسبت برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد مقدس، گروه علمی تخصصی چاپ ایران  sepi group با همکاری  مجتمع چاپ و بسته بندی هودیس پارس تهران، کارگاه‌های آموزشی متعددی با هدف ارتقاء مهارت‌ها و دانش‌فنی علاقه‌مندان و فعالان این حوزه برگزار نمود.

این کارگاه‌ها به موضوعات مختلفی از جمله تکنولوژی‌های نوین چاپ و بسته بندی، طراحی بسته‌بندی خلاقانه، تاثیر بسته بندی در فروش محصولات، چاپ های امنیتی و خلاقیت و هوش مصنوعی در گرافیک  اختصاص داشتند.

در این کارگاه ها  اساتید بنام این صنعت،  از جمله جناب  آقای مهندس زوزنی در حوزه تکنیک های چاپ امنیتی، جناب آقای مهندس موسوی در حوزه بازاریابی و فروش و تاثیر بسته بندی در فروش محصولات، جناب آقای محمدرضا فاطمی پور در حوزه  استانداردسازی بسته بندی (طراحی تا چاپ و کنترل کیفیت )، جناب آقای رحیمی در حوزه آشنایی با فناوری های جدیدی، صنعت چاپ و بسته بندی  و سرکار خانم میرزایی در حوزه خلاقیت و هوش مصنوعی در گرافیک، به  ارائه تجربیات خود پرداخته و شرکت‌کنندگان را با روش‌ها و نوآوری‌های روز صنعت آشنا کردند.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، فراهم کردن بستری مناسب برای تبادل نظر و همکاری میان فعالان صنعت و ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات در این حوزه است.

این نمایشگاه و کارگاه‌ها، فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های داخلی و ایجاد شبکه‌های ارتباطی میان شرکت‌ها و متخصصان فراهم می آورد که با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، این کارگاه ها به یکی از نقاط عطف صنعت چاپ و بسته‌بندی تبدیل خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا