اخباراخبار بسته بندی

دروپا 2024

در دروپا۲۰۲۴ اتفاقات جدیدی در راه هست که از ۲۸می تا ۷ژوئن ۲۰۲۴ در دوسلدورف این رویداد رقم می‌خورد. بسته بندی نقطه تماس که در سالن ۳برگزار می‌شود نقطه آغازی مربوط به آینده خواهد بود.

به گزارش چاپ نشر آنلاین و به نقل از سپی؛ فعالان صنعت، نمایندگان تجاری و دانشگاهی، طراحان، تامین کنندگان مواد، چاپگرها و مبدل‌ها، همه در این رویداد کنار هم جمع شدن. در این رویداد بحث بر سر آینده صنعت بسته‌بندی، ارائه پروژه‌های مشترک و از همه مهم‌تر ارائه محصول چشم‌گیر به صاحبان برندها هست. بازدیدکنندگان این رویداد بزرگ می‌توانند منتظر راه‌حل‌هایی برای برندهای از جمله غذایی، غیرغذایی، دارویی و آرایشی خود در بخش بسته‌بندی آنها باشند. صنعت بسته‌بندی به عنوان یک بازار درحال رشد نثش کلیدی را برای صنعت چاپ عمال می‌کند و همچنین می‌تواند به عنوان یک محرک نوآورانه در نظر گرفته شود.

مس دوسلدورف در حمایتی همکارانه طور از همکاری با انجمن طراحی برند و بسته‌بندی اروپا ( (epda)خبر داد. Epda اعلام کرد که گفتگو بین آژانس‌های طراحی، صنعت بسته‌بندی و صاحبان برند رواج می‌دهد.

کارشناسان بسته‌بندی در کل زنجیره ارزش، از جمع‌آوری مواد گرفته تا تولید آن، گردش کار و تکمیل، شرکا و شرکت‌ کنندگان فعال در ابتکار در دروپا هستند.

شرکت هایی از جمله: 4evergreen, actega, adobe, esko, Heidelberg, Henkel, hp, huber group, hybrid software, landa, linked2brands,Koenig & bauer,Leonhard kurz, manroland goss, mayr-melnhof, mondi, x-rite, sti, Saueressig  و Zecher در این رویداد شرکت خواهند کرد. و این دست‌آورد همچنین شامل پروژه‌های خلاقانه جدید در مورد صنعت بسته‌بندی هست؛ همچنین شرکای محتوا و رسانه، mintel و packaging Europe  نیز در مورد تخصص خود همکاری خواهند کرد.

مفهموم نئواکولوژی تا گلوکالیزاسیون

زمان طراحی مفاهیم بسته‌بندی ضروری و مهم است و چگونه هوش‌مصنوعی به یک نقطه از پیشرفت تبدیل شده است…! نقطه اصلی روندهای پایدار بزرگ و دیجیتالی شدن در بسته‌بندی خواهد بود.

بر اساس تجربیات برخی بازیگران جهانی از جمله Heineken, ritter sport و lego در مورد مهم‌ترین چالش‌ها در مورد بسته‌بندی ذکر کرده‌اند: بسته‌بندی نقطه آغاز به عنوان یک سکوی الهام بخش با پنج حوزه موضوعی شکل گرفته است.

« نئواکولوژی » بر اقتصاد پایدار و دایره‌ای متمرکز است.

Connectivity  به فناوری‌های پیشرفته نظر دارد، glocalization ایده‌هایی را در مورد تعادل کردن کارایی جهانی و ارتباط محلی ارائه می‌دهد، consumer مهم‌ترین ملزومات مصرف کننده را ارائه می‌دهد و مقررات آینده اطلاعاتی را در مورد مقابله با الزامات جدید پایداری ارائه می‌کند.

از گذشته تا الان

فعالیت هایی که در گذشته اتفاق افتاده باعث راه‌های خلاقانه و موثر در زمینه بسته‌بندی شده است، به همین علت امسال بسته‌بندی نقطه آغازهمفکری و ایده‌های جدید خواهد شد.

برای مثال در این رویداد مدرسه طراحی NABA به همراه شرکای صنعتی خود landa, mindi, koeing,  و bauer  به طور مشترک نتایج پروژه‌های خود را ارائه می‌دهند، همچنین بهترین پروژه‌ها در نمایشگاه به بازدید در می‌آیند و بازدید کنندگان میتوانند از پروژه‌های جایزه دار در epda دیدن کنند.

برنامه‌های دروپا برای بازدید کنندگان

در طول این دوره از رویداد می‌توانید سخنرانی‌ها و پنل گفت‌وگوها را روی میز خود را مشاهده کنید؛ و یکی از سخنرانی های قابل توجه میتوان به mintel اشاره کرد.

شرکت تحقیقاتی، بازار را در مورد محصولات و بسته‌بندی‌های جدید برسی و تحلیل می‌کنند و نتیجه تحقیق را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که از رقبای خود جلوتر بمانند.

همچنین در دروپای2024، تمرکز بر هوش مصنوعی بوده؛ بنجامین پانچارد، مدیر بینش بسته‌بندی جهانی در mintel اعلام کرد که فن‌آوری هوش مصنوعی در یادگیری ماشین و اتوماسیون روباتیک صحبت خواهد کرد که روند تولید و تامین را بهینه‌سازی خواهد کرد و همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت که پیشگامانی از جمله کوکاکولا و نستله در حال حاضر از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی کیفیت و بازاریابی استفاده می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا