اخباراخبار چاپ

دومین نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر جشنواره چاپ برگزار شد.

در پایان یگانه کاری به جمع ­بندی نظرات و پیشنهادهای کارشناسان استان­ ها پرداخت و تأکید کرد این پیشنهادها بررسی و در صورت امکان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش سپی و به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره ملی صنعت چاپ، دومین نشست آسیب ­شناسی بخش فعالان برتر این جشنواره در تاریخ 20 تیرماه 1403 با حضور کارشناسان، مدیران استانی و برخی از اتحادیه ­ها و نهادهای مرتبط استانی و مسئولین ستاد مرکزی برگزاری جشنواره به صورت برخط برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محسن یگانه کاری دبیر بیست ­وچهارمین جشنواره چاپ به تشریح هدفِ برگزاری این نشست پرداخت و سؤالاتی در خصوص جشنواره­ های استانی به صورتی که هم اکنون برگزار می­شود، مطرح کرد. سپس ضمن تشریح هر یک از سؤالات، به فرایند برگزاری جشنوار­های استانی پرداخت.

سؤالات مطرح شده دبیر جشنواره به این قرار است:  1. عنوان جشنواره­ های استانی مناسب است؟ 2. ساختار جشنواره ­ها مناسب است؟ 3. مراسم اختتامیه مناسب است؟ 4. جوایز و هدایای در نظر گرفته شده مناسب است؟ مخاطب بالفعل و بالقوه این جشنواره چه کسانی می­توانند باشند؟ 5.  به نظر شما هدف از برگزاری این جشنواره چیست؟ 6. به نظر شما مأموریت این جشنواره چیست؟

در ادامه کارشناسان و صاحب­نظران استان­ها در پاسخ به سؤالات به بیان دیدگاه­ها و نظرات پرداختند و با تأکید بر نقاط قوت و ضعف جشنواره­ های استانی به نکاتی در راستای روند هرچه بهتر امور نیز اشاره کردند.

در پایان یگانه کاری به جمع ­بندی نظرات و پیشنهادهای کارشناسان استان­ ها پرداخت و تأکید کرد این پیشنهادها بررسی و در صورت امکان به اجرا در خواهد آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا