اخباراخبار چاپ

ساخت هنرستان چاپ در قم

تفاهم با چاپخانه‌داران برای ساخت هنرستان در قم

به گزارش سپی و به نقل از چاپ نشر آنلاین، مراسم تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک ایجاد هنرستان فنی و حرفه ای ویژه رشته چاپ فی مابین اتحادیه چاپخانه داران و صنوف وابسته و اداره کل آموزش و پرورش استان قم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان قم صبح ۱۳ خردادماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش این تفاهم نامه به منظور بسط و گسترش همکاری و تقویت مشارکت و بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های آموزشی و پژوهشی و اجرایی طرفین به استناد قانون اهداف و وظایف وزارت آموزش و پرورش، سیاست های کلی تحول در نظام آموزش و پرورش ابلاغی از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور فی مابین اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه چاپخانه داران و صنوف وابسته استان قم منعقد شده است.

بیشتربخوانید: دیدار هنرآموختگان گذشته صنعت چاپ در هنرستان امام صادق(ع)

هنرستان فنی و حرفه ای ویژه رشته چاپ با همکاری آموزش و پرورش و اتحادیه چاپخانه‌ داران قم

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم در این جلسه، با تاکید بر توسعه و ایجاد ظرفیت برای رشته چاپ در هنرستان های استان افزود: آموزش و پرورش قم آمادگی دارد جهت ساخت هنرستان فنی و حرفه ای ویژه رشته چاپ توسط اتحادیه چاپخانه داران و صنوف وابسته نهایت همکاری را به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه استان قم به عنوان یک شهر علمی مد نظر است، افزود: صنعت چاپ به صورت بنیادین باید در استان قم راه اندازی شود و با همت مضاعف این صنعت و شغل در استان توسعه یابد.

رحیمی عنوان کرد: آموزش و پرورش قم در همین راستا برنامه های آموزشی در هنرستان ها، چاپخانه ها و اتحادیه برای آشنایی دانش آموزان با تولیدات ملی و کمک به تقویت تولید ملی در راستای اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا