اخباراخبار چاپ

نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی ایران-مشهد

نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد با هدف گرد هم آوردن تولید کنندگان از سراسر جهان و تهیه کنندگان ماشین آلات مواد و خدمات مواد غذایی دارویی و صنایع بسته بندی داخلی و کشورهای همسایه بنا شده است. نمایشگاه خود به بخشهای منظمی تقسیم شده است که به باردید کنندگان این امکان را میدهد تا روی زمینههای مورد علاقه خود متمرکز شوند. شما این شانس را دارید که با آخرین پیشرفت ها در صنعت اتیکت چاپ بسته بندی ،پردارش حمل و نقل زنجیره تهیه و تولید در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد آشنا شوید. شرکت کنندگان این فرصت را دارند که محصولات خود را به بازدید کنندگان علاقه مند ارائه دهند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد شرکت کرد؟

شرکت در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد بهترین فرصت برای ملاقات با فعالان این صنعت خواهد بود ایران با داشتن بیش از ۷۰ میلیون نفر جمعیت و رشد بی وقفه در صنعت و ارتباطات با تقاضای بالایی برای تکنولوژی های جدید در صنعت چاپ و بسته بندی. محصولات وخدمات مرتبط مواجه است هزاران نفر از فعالان و خریدارن محصولات این صنعت برای یافتن جدیدترین و آخرین امکانات و به روز کردن تجهیرات خود از این نمایشگاه بازدید می نمایند.
نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد تجهيزات تکنولوژی ها مواد لوارم سازندگان و تامین کنندگان نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی را زیر یک سقف گرد هم .مباورد همچنین شرکت کنندگان حرفه ای در زمینه چاپ پرینت شرکای تجاری نوآوران این صنعت مدیران چاپ و نشر ماشین آلات گرافیکی، متخصصان صحافی و تجلید در این رویداد حضور دارند.
این نمایشگاه مجموعه متنوعی از ابزار آلات و تجهیزات به روز شده با آخرین تکنولوژی های نظیر ابزار و تجهیزات ،چاپ تجهیزات ثبت تصاویر ديجيتال چاپ سنتی و دیجیتال پرینترهای جوهر افشان با فرمت گسترده ابزار و تجهیرات تجلید و صحافی مواد اولیه و ماشین آلات گرافیکی رسانه ها مواد و فرآوردههای شیمیایی خدمات مرتبط را به متقاضیان ارائه میدهد.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد بازدید کرد؟

در این چندین سال فعالان در حوزه چاپ و بسته بندی برای ملاقات با شرکای جدید مثل شما در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد منتظر هستند تا روابط جدیدی را در این چارچوب امضا کنند علاوه بر این سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.

غرفه داران نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد

  1. تجهیرات چاپ و پرینت
  2. دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف . ماشین آلات پرینت و چاپ رولی – ورقه ای)
  3. مواد اولیه چاپ نظیر کا عل موبل و فیلم . جوهر، روکش هاولاک
  4. ماشین آلات بسته بندی و چاپ و ماشین آلات چند کاره
  5. ماشین آلات فرم دهنه پر کنده و دوخت بسته بندی
  6. بسته بندی مواد / مواد مصرفی
  7. تجهیرات مربوط به تولید و نصب برچسب
  8. ماشین آلات بسته بندی

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد

با عرفه سازی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد میتوانید محصولات و خدمات خود را به گونه ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول مراجعه کنندگان به صورت کامل با خدمات و مریتهای شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی برای آشنایی بیشتر
به عرفه شما مراجعه کنند.
عرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای ،شما در تحقق تمام خواسته هایتان در جذب مراجعه کنندگان و نمایش توانمندی های شما نقش بسرایی خواهد داشت بنابراین در انتخاب شرکت عرفه ساری دقت لازم را داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا