اخباراخبار چاپ

نگاهی به اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی

امروز، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران نامی شناخته شده در میان تشکل‌های مشابه در منطقه و جهان است

به گزارش سپی و به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، زمانی که از توسعه صادرات سخن می‌گوییم، پیش‌نیازهای فراوانی برای ورود به این حوزه، حفظ و نهایتاً گسترش آن نیاز است. چالش‌های این مسیر در صنعت چاپ و بسته‌بندی، به دلیل تخصصی بودن آن و اولویت عواملی چون ایمنی، بهداشت، زیبایی بسته، رقابت‌ها، مواد اولیه مناسب و… بیش از سایر صنایع اهمیت دارد و نیازمند زیرساخت‌های مهم و تخصصی است.

با نگاهی به تاریخچه و روند فعالیت‌های اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی، می‌توان دریافت که این اتحادیه با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق، در مسیر درست حرکت کرده است. در طی هفده سال گذشته، با ایجاد زیرساخت‌ها و همکاری بخش خصوصی و دولتی، توسعه چشمگیری در حوزه صادرات این صنعت فراهم شده است.

امروز، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران نامی شناخته شده در میان تشکل‌های مشابه در منطقه و جهان است و سهم قابل توجهی در معرفی صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران در عرصه بین‌المللی دارد.

این اتحادیه تبدیل به یکی از تشکل‌های موفق و معتبر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران شده و در بسیاری از کمیسیون‌های مهم پارلمان بخش خصوصی نقش مؤثری ایفا می‌کند. همچنین، توانسته در موضوعات مرتبط با حکمرانی و همکاری با دولت، مشارکت فعال داشته باشد.

این نهاد مردم نهاد را می‌توان به‌حق تشکلی خلاق، چابک و محترم دانست که همواره تلاش‌های مستمری برای توسعه صادرات صنعت چاپ و بسته‌بندی به کار گرفته است. در روز ملی صادرات، باید به فعالان این صنعت و اعضای این اتحادیه خداقوت گفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا