اخباراخبار بسته بندی

نمایشگاه دارویی فارمکس 2024

اصول بسته بندی دارو مطابق با استاندارد های دنیا!

امروزه در جهان، نمایشگاه های صنعتی و تخصصی در تمام حوزه ها، جایگاه ویژه داشته و مورد استقبال صنعتگران آن حوزه می باشند. نمایشگاه بین المللی دارویی فارمکس خاورمیانه 2024 یک نمایشگاه صنعتی می باشد که همه فعالان صنعت دارویی می توانند از این فرصت مناسب جهت رونق کسب و کار خود بهره کافی را ببرند.

فارمکس بزرگ ترین رویداد داروسازی کشور است که در این سالها توانسته است با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت درکنار یکدیگر، فرصت های کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد و به رشد شرکت های داخلی کمک نماید. این رویداد بین المللی توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می گردد

چاپ و بسته‌بندی را می توان آخرین حلقه ارتباط توليد کننده با مشتری دانست.

اصول بسته بندی دارو مطابق با استاندارد های دنیا!

به طور کلی صنعت بسته بندی فعالیتی پرسود به شمار می رود، بازار بسته بندی دارویی هم برای این صنعت گران بسیار جذاب است. بر اساس پژوهش هایی که در زمینه اصول بسته بندی دارو صورت گرفته است سهم این بازار در سال ۲۰۱۳ چیزی حدود ۶۲.۳ میلیارد بوده است. این بازار در سال چیزی حدود ۶.۳ درصد رشد می کند.

وزارتخانه های بهداشت، صمت، علوم، نفت و امورخارجه، همراه مهم‌ترین رویداد بین‌المللی در حوزه دارو خواهند بود.

وزارتخانه های بهداشت، نفت و صمت، علاوه بر همراهی با این رویداد بین‌المللی، دارای غرفه اختصاصی در نمایشگاه فارمکس خواهند بود.

همراهی بخش ها و زیرمجموعه های این پنج وزارتخانه با نمایشگاه فارمکس، نشان از اهتمام دولت برای رشد و توسعه صنعت داروسازی کشور دارد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس در روزهای ۱۴ تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ در شهرآفتاب برگزار می‌شود و هر کدام از این ۵ وزارتخانه مهم کشور، سهمی در موفقیت این رویداد خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا