- Advertisement -

- Advertisement -

۷ راه کار کلیدی برای جلوگیری از بحران در صنایع چاپ و بسته بندی

0 518

 ۷ راه کار کلیدی برای جلوگیری از بحران در صنایع چاپ و بسته بندی

 

سلام به شما فعالین و متخصصین چاپ و بسته بندی، امروز میخوایم در سایت سپی چند نکته کلیدی رو با هم مرور کنیم مطالب به صورت کلی بیان شده و در پایان اگر سوالی بود و یا تجربه ای داشتید حتما بیان کنید تا فعالین صنایع چاپ و بسته بندی هم بتونن از تجربیات شما استفاده کنن.

کارآفرینان زیادی در صنعت چاپ و بسته بندی در  تلاش‌اند تا خود را در عرصه رقابت حفظ کنند. در اینجا هفت پیشنهاد برای حفظ یک کسب و کار موفق در صنعت چاپ و بسته بندی ارائه شده است:

این مقاله برای مدیران و فعالین چاپ و بسته بندی همچنین دانشجویان این حوزه ها می توانند در پایان مقاله و ارزیابی کسب وکار خود به جلوگیری از بحران در کسب وکار خود بیاندیشند.

  1. پهلو به پهلوی رقبا حرکت کنید: فرضیه سازی نکنید. به خاطر داشته باشید که همیشه چیزی برای یادگیری از رقبا وجود دارد. همیشه فرایند تولید محصولات چاپی و بسته بندی همکاران خود را بررسی نمایید. روش های بازایابی جدید در صنعت چاپ و بسته بندی توسط رقبا به چه شکل می باشد و این فرایند باید به چه صورت در این صنعت انجام بگیرد.راه هایی برای ارائه محصول بهتر پیدا کنید. هر چه بیشتر در مورد چاپخانه ها و واحد های بسته بندی رقیب خود بدانید شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود.
  1. محصولی که خود را از بشناسید: بسیاری از صاحبان کسب و کار در صنعت چاپ و بسته بندی تصور میکنند همه چیز را در مورد تولید یک کار چاپی میدانند ، اما این کافی نیست. شما باید به علاوه این ها تمامی مزایا و معایب محصول چاپی خود نسبت به محصولات رقبا را بشناسید.

۳٫ارتباطات کلیدی است: روزانه با کارمندان و ماشین چی و کارگران خود در ارتباط باشید. همه پرسنل یک واحد چاپ و بسته بندی باید روی یک موج باشند و برای رسیدن به یک هدف تلاش کنند. در غیر این صورت اتلاف زمان و تلاش را خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که همه می‌دانند باید چه کارهایی انجام دهند

box-carton

 

۴٫مراقب کارکنان خود باشید: با کارکنان بخش طراحی سالن چاپ فروش و بسته بندی خود با احترام رفتار کنید. داشتن نیروی انسانی خوب کلید موفقیت است. کارکنان ناراضی می‌توانند با کارشکنی تلاش‌های شما را بی‌ثمر کنند و بهره وری را پایین بیاورند.

۵٫برای بهتر شدن تلاش کنید: در سطح متوسط باقی نمانید. سعی کنید واحد چاپ و بسته بندی خود را گسترش دهید. مثلا اگر بخش صحافی کاملی ندارید آن را نسبت به گذشته از نظر کیفیت تولید،فروش بازایابی وتوسعه و خرید دستگاه  چاپ به روز نمایید. صرف نظر از اینکه موفق خواهید شد یا نه راه‌هایی برای بهتر کردن شرکت خود پیدا کنید.

۶٫بودجه را فراموش نکنید: از پولی که ندارید خرج نکنید. به راحتی تن به بدهی ندهید و حواستان به بودجه ای که در اختیار دارید باشد.

۷٫حریص نباشید: بعضی از افراد در کسب و کار پس از کسب موفقیت به خاطر حریص شدن همه چیز را از دست می‌دهند. موفقیت‌های خود را نظاره کنید و در هر زمان یک گام بردارید. همواره اهداف کسب و کار خود را دنبال کنید و تصور نکنید موفقیت های فعلی همیشه باقی خواهند ماند.

 

در تمام مواقع همه چیز را در حد اعتدال نگه دارید. وقتی اتفاق غیر منتظره ای رخ می‌دهد، منعطف باشید و یاد بگیرید سریع اقدام کنید اگر قیمت کاغذ که این روزها بسیار باعث آسیب به ضربه خوردن و کم شدن کار ودر صنایع چاپ و بسته بندی شده با دقت تمام بهترین تصمیم را بگیرید.. هرگز رقبا را دست کم نگیرید و کارهایی که امروز می‌توانید برای بهتر کردن کسب و کار خود انجام دهید را به تعویق نیاندازید . در حال حاضر بسیاری از واحدهای چاپ و بسته بندی تعطیل شده اند وشرکت هایی هم هستند که حتی به فکر خرید دستگاه و یا استخدام نیروی جدید شده اند.

اینها نشان از مدیریت و برنامه ریزی دقیق با توجه به بازار چاپ و بسته بندی توسط این شرکت ها می باشد که مستلزم یک تیم متخصصی در زمینه بازیابی فروش مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی تولید می باشد.

نویسنده : محمد مصطفی موسوی 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.