اخباراخبار کاغذ و مقوا

اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوای راه راه، کاغذ بهداشتی و فناوری های بسته بندی کاغذ اوراسیا در ترکیه

انتظار می‌رود بیش از ۱۵۰ شرکت از ۱۰ کشور و بیش از ۸۰۰۰ بازدید کننده از ۳۰ کشور در نمایشگاه آتی شرکت کنند.

نمایشگاه کاغذ اوراسیا اولین رویداد در منطقه اوراسیا برای خمیر کاغذ، کاغذ، فیبر، ورق کارتن، مواد شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات تولید کاغذ است. تنها نمایشگاه بین المللی کاغذ که توسط کلیه ادارات دولتی مرتبط با صنعت کاغذ و انجمن های تجاری سراسری ترکیه حمایت و پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این کاغذ اوراسیا نیز توسط اتاق بازرگانی و صنعت زارکا/اردن، فدراسیون عربی کاغذ، چاپ و بسته بندی، صنایع لبنان، عربستان سعودی، تونس، مصر، اتاق بازرگانی و صنعت لاگوس و کمیته حرفه‌ای محصولات کاغذی فدراسیون بسته بندی چین حمایت می‌شود.

انتظار می‌رود بیش از ۱۵۰ شرکت از ۱۰ کشور و بیش از ۸۰۰۰ بازدید کننده از ۳۰ کشور در نمایشگاه آتی که از 26 تا 28 ژوئن 2024 (۶ تا ۸ تیر ۱۴۰۳) در مرکز نمایشگاه استانبول (IFM)، بزرگترین و معتبرترین مرکز نمایشگاهی ترکیه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این ۳ روز، نمایشگاه همچنین میزبان نشست‌ها و کنفرانس‌های B2B در مورد پایداری و کاغذ (کنگرهٔ کاغذ اوراسیا) خواهد بود که شرکت‌کنندگان را قادر به تبادل دانش و انجام مذاکرات تجاری با شرکای بین‌المللی می‌کند.

علاوه بر این برنامه گسترده، Paper Eurasia چندین تالار گفتگوی ویژه را نیز ارائه می‌دهد که در آن‌ها موضوعات خاصی از صنعت کاغذ عمیقاً مورد بحث قرار می‌گیرد. چه بخواهید دانش خود را گسترش دهید، راه حل های جدید کشف کنید یا ارتباط‌های ارزشمندی برقرار کنید، تالارهای گفتگوی ویژه در Paper Eurasia فرصتی منحصر به فرد و ارزشمند برای انجام این کار را به شما ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا