کتاب آشنایی با صنعت چاپ و نشر اثری از سید جلیل شاهری لنگرودی، فرشته حاجی زاده ماهانی
دیجیتال یک مفهوم تازه و یک روش استدلال است. در واقع نوعی نگاه متفاوت به تمامی ابعاد زندگی است.
معرفی کتاب آشنایی با صنعت چاپ و نشر
نام کتاب | آشنایی با صنعت چاپ و نشر |
نام نویسنده | سید جلیل شاهری لنگرودی، فرشته حاجی زاده ماهانی |
انتشارات | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب |
سال انتشار | 1393 |
تعداد صفحه | 220 |
شابک | 9789641026969 |
درباره کتاب آشنایی با صنعت چاپ و نشر
دیجیتال یک مفهوم تازه و یک روش استدلال است. در واقع نوعی نگاه متفاوت به تمامی ابعاد زندگی است. دیجیتال مجموعه راهکارهای جدیدی است که در صنایع مختلف قد علم کردهاند و روشهای پیشین را به چالش میکشند و تغییر میدهند. با این تعاریف، این ما هستیم که در آینده اهداف خود را در قالب راهکارهای دیجیتال، دنبال خواهیم کرد. در این میان چاپ دیجیتال از این انقلاب – انقلاب دیجیتال – زاده میشود و به همین واسطه مفهومی فراتر از یک روش چاپی را در دل خود جای داده و دنبال میکند به همان مقدار که مفهوم کلی دیجیتال از گستردگی برخوردار است. چاپ دیجیتال نیز عریض و طویل میشود و پر و بال خود را در قلمروهای مختلفی میگشاید.
بخشی از کتاب آشنایی با صنعت چاپ و نشر
؛ برای متنهای مختلف از شیوه های متفاوتی بهره گرفته شود برای مثال یکی از روشهای ارائه مدخل های دانشنامه بهره گیری از پاراگرافهای آویخته (hanging paragraph) است؛ و یا برای نشان دادن نقل قولها بهتر است از شیوه اشیون کوتاه یا پاراگراف های سراشیون flush paragraph استفاده کرد؛ برای عرضه اثر منتشر شده به بازار شیوه های ابتکاری و نویی به کار برده شود و برای معرفی اثر بهاندازه کافی تبلیغ و اطلاعرسانی صورت گیرد